woensdag 1 februari 2023

LABELS van oude jeans

.......  Labels van oude spijkerbroeken hergebruiken ....... Etiketten von alten Jeans wiederverwenden


 
........ Met deze kleine lamp ben ik begonnen ...... Ich habe mit dieser kleinen Lampe angefangen

 eerst heel erg lang verzamelen .......................... 
 en met houtlijm op een bestaande kap gelijmd ......
 Net langs elkaar gelijmd ..................................

 Bij de tweede lamp heb ik de labels

 een heel klein stukje over elkaar heen gelijmd .......
Zu erst sehr lange sammeln
und mit Holzleim auf
eine vorhandene Haube geklebt
neben ein ander

Dat was naar mijn idee leuker
Maar nu ze allebei af zijn
maakt het toch niet veel uit

Das hat meiner Meinung 
nach mehr Spass gemacht
aber jetzt, wo sie beide 
fertig sind
spielt es sowieso keine
grosse Rolle
........ De lampen geven niet erg veel licht maar het ziet er wel gezellig uit
Die lampen geben nicht sehr viel Licht
aber es sieht gemütlich aus ...........
 

6 opmerkingen:

  1. Die zijn alle 2 heel erg leuk, origineel en echt mooi geworden.
    Blogger kan geenéén url aan..
    Mvhpleintje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch bedankt voor je reactie Marjolein!! Vervelend, die url!! Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastische lampen lieve Thea, je moet er maar opkomen
    omdat er mee te gaan maken. Zijn ze allemaal afkomstig
    van de spijkerbroeken uit eigen gezin die je spaarde in de
    loop van jaren??? Het staat heel chic, alleen zijn het wel
    alleen sfeerlampen natuurlijk want door de labels die dik
    zijn straalt geen voldoende licht om bij te lezen, denk ik.
    Maar ze zien er heel erg mooi uit!!!

    Lieve groet, 🧡
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, alleen mijn man draagt spijkerbroeken. Voor de rest krijg ik veel spijkerbroeken van familie en kennissen. Ik maak ook tassen voor de verkoop van oude jeans zo als je misschien weet. Ze geven wel licht de lampen, maar juist voor de gezelligheid!

      Verwijderen
  4. Erg leuk Thea, je moet maar op het idee komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lampen Thea. Ook zonder dat de lampen branden zijn ze sfeervol.

    BeantwoordenVerwijderen