woensdag 7 december 2022

EEKHOORNS 2 in onze tuin





 ....... In onze achtertuin
zien we iedere dag
verschillende eekhoorntjes 
verschijnen

Zo leuk om te zien!

Natuurlijk zorgen we er voor
dat er voldoende voedsel
aanwezig is! 
Naast onze notenboom
hebben we ook verschillende
voederbakjes voor eekhoorns
 hier hangen.
 Die heeft mijn man zelfgemaakt!

In unserem Hinterhof sehen wir jeden 
Tag verschiedene Eichhörnchen erscheinen.

So schön zu sehen!
Natürlich kümmern wir uns darum
dass es genug zu essen gibt!
 Neben unserem Walnussbaum
Haben wir auch mehrere futterstellen
für Eichhörnchen da!

Mijn mann hat sie selbst gemacht!

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige dieren zijn dat toch. Bij ons vorige huis zaten ook eekhoorns, hier niet. We genieten wel volop van de vogels, die zijn er wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Thea,

    Dit is toch een feest om deze prachtige dieren in je eigen tuin
    te kunnen bewonderen. En wat zijn ze mooi hè, ze orden bij
    jullie heerlijk verwend met lekkers en dat weten die donderstralen
    precies natuurlijk.
    Gezellig dat ik je op mijn blog ook weer eens voorbij zag komen,
    en las dat je tegenwoordig meestal op Insta post. Heb het zelf
    weleens bekeken of het iets voor mij zou zijn maar kwam tot de
    conclusie dat dat niet zo is. Het klink misschien een beetje gek
    maar ik vind dat een beetje te gemakkelijk. Vaak reageren mensen
    slechts met een paar woorden of klikken op een knopje om te laten
    zien dat ze langs geweest zijn, en dat staat mij tegen.
    Dus ik hou het maar bij Blogspot. En als je weer eens een berichtje
    schrijft zal ik zeker bij je reageren.
    Je hebt deze Eekhoorn trouwens prachtig weten vast te leggen, geniet
    volop van dit schouwspel en ik heb hier nu ook van genoten. bedankt!!!

    Lieve groetjes,
    Josephine🧡

    BeantwoordenVerwijderen