donderdag 8 december 2022

OUDE LAMPEN

.......
.............................. Heel veel leuke dingen gemaakt de afgelopen 2 Jaar Ook foto's er van gemaakt, maar er over bloggen dat kwam er niet van ................ Al waren de logjes vaak al half klaar!! Maar nu ga ik dat versneld inhalen!!



Onze oude metalen lampen lagen nog op zolder die heeft mijn man in de nieuwe aanbouw opgehangen ..................................... Geen idee wat ik er mee ging doen. Ik dacht als ze hangen komt er wel inspiratie ..................................... Helaas duurde het even maar uiteindelijk kreeg ik een ideetje Alhoewel.....ideetjes had ik al eerder Maar die had ik tussendoor al lang weer afgekeurd ............................. Dus toen begonnen met de lampen aan binnen en buitenkant te bewerken met tegellijm ---------------------------------------------- Na het drogen heb ik ze geverfd met Home deco verf van de A .................. Zelf een beetje gemengd tot de kleur me aanstond Daarna bewerkt met oude grordijnkant en nog wat andere kant uit mijn voorraad .................... Helemaal tevreden er mee!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten